СИТУАЦІЯ НА УКРАЇНСЬКОМУ АВТОРИНКУ

СИТУАЦИЯ НА УКРАИНСКОМ АВТОРЫНКЕ СЕГОДНЯ

Кількість нових автомобілів в Україні збільшується з кожним днем. У недавні успішні року докризової епохи спостерігався справжній бум на придбання транспортних засобів, як вітчизняного та російського, так і зарубіжного виробництва.

У країні відбувався економічний підйом, бізнес-структури нарощували обороти, здійснюючи за одним черговий офісний переїзд, топ-менеджери і керівники середньої ланки отримували високу і стабільну заробітну плату. У зв’язку з цим, щасливі підприємці могли дозволити собі купити досить дорогий автомобіль, в кредит або за готівку.

Тема придбання транспортного засобу з використанням банківських позик була найбільш перспективною. Звичайно ж, всі розуміли, що за 5-7 років (термін дії найпоширеніших договорів) майбутній власник машини більш ніж в 1,5 рази переплачував за її вартість, але готові були здійснювати чергові транші. Відразу грошей на новенький Форд або Міцубіші не було, але вносити щомісяця по 1500-2000 гривень було прийнятною витратою. В результаті десятки тисяч громадян звернулися в фінансові інститути і отримали у власність бажане транспортний засіб. Вони їм користувалися на свій розсуд, хоча формально автомобіль і становив власність банку.

Відповідно до закону, машина лише тоді переходить в особисте майно, коли позичальник повністю погасить як кредит, так і відсотки по ньому. І ось грянула криза … Безумовно, ситуація в країні перекинулася на 180 градусів. Компанії та корпорації, колись які є зразком стабільності, в один момент стали нерентабельними, їх співробітники виявилися на вулиці. Начальники відділів і керуючі магазинів, раніше заробляють більше 10000 гривень на місяць, виявилися неудел. Пропозицій роботи до них не надходить, а тут ще кредити висять. Нерідкі випадки, коли транспортний засіб, згідно з рішенням суду, переходило у власність банку.

Тому в сьогоднішній складний час мало хто з представників середнього класу за краще користуватися позиками, щоб купити собі автомобіль. Люди вважають, що краще накопичити певну суму і відразу заплатити за вподобане авто. Нехай потрібно буде собі в чомусь відмовляти, зате ніхто вже в подальшому придбання не забере.

Зараз з машин іноземного виробництва в українських автосалонах затребувані такі марки, як Део, Шевроле, Черрі і деякі інші. Частина з них випускається на спільних підприємствах, тому і ціна на агрегати відносно доступна. Серед комерційного транспорту пальма першості належить Газелям, на яких може проводитися перевезення меблів або інших товарів.

До речі, легкові машини російського автопрому стали купувати значно рідше, тому що ціна їх наближається до іномарок, а ось якість ще кульгає. Якщо раніше багато хто хотів їздити на потужних автомобілях з великою витратою пального, то в кризових реаліях все більше шоферів воліють мати економні малолітражки. Бензин дорожчає постійно, і важко прогнозувати, що буде завтра. Витрати на пальне змушують навіть справжніх автолюбителів обмежувати потреби в виїздах і час від часу користуватися громадським транспортом.

У зв’язку зі збільшенням вартості бензину зросли тарифи транспортних компаній. Наприклад, щоб оплатити дачний переїзд в цьому сезоні, власникам котеджів доведеться витратитися в 1,5-2 рази більше, ніж в попередньому. Загальна тенденція така, що придбання автомобіля, а також його експлуатація стали вкрай дорогим задоволенням.

Оставте отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.